საიტის ანალიზი georgiabank.ge
georgiabank.ge, რომელიც 2012 წელს დაარსდა, წარმოადგენს სს "საქართველოს ბანკის" ოფიციალურ ონლაინ წარმომადგენლობას. ვებ-გვერდი მიზნად ისახავს პროდუქტებისა და სერვისების მიწოდებას საქართველოს მთელი მოსახლეობისთვის, რაც მის სათაურსა და მეტა აღწერაშია მითითებული. მიუხედავად იმისა, რომ საიტის ტექნიკური საფუძველი მარტივია, მცირე ზომის გვერდით და ერთი შეხედვით CMS-ის არარსებობით, ის იყენებს Google Tag Manager-ს ანალიტიკისთვის. აღსანიშნავია, რომ საიტი ამჟამად არ უჭერს მხარს HTTPS-ს და არ არის იდენტიფიცირებული სოციალური მედიის ბმულები ან საკონტაქტო ტელეფონის ნომრები, რაც მიუთითებს პირდაპირი მომსახურების უზრუნველყოფაზე აქცენტირებაზე, ვიდრე ფართო საზოგადოებასთან ურთიერთობაზე ან მომხმარებლებთან უშუალო კომუნიკაციაზე ამ არხების საშუალებით.