საინტერესო

6 შეცდომა, რომელსაც ორსულები უშვებენ

ორი ზოლი ტესტზე-და აი უკვე მთელი ცხოვრბეა იყოფა „მდე“ და „შემდეგ“.

რასაკვირველია ნაწილ „შემდეგ“-ს  ვციდოლბთ გავხადოთ უფრო სასარგებლო როგორც პატარასთვის ასევე საკუთარი ჯანმრთელობისთვის. თუმცა ზედმეტმა გულმოდგინებამ შეიძლება ზიანიც მოიტანოს.

პირველი შეცდომა: მომავალმა დედამ ორის მაგივრად უნდა მიირთვას

რასაკვირველია ორსულმა ქალმა კარგად უნდა იკვებოს, ამაზე არც ერთი ადამიანი არ შემოგედავებათ. მაგრამ სანამ შემდეგ ლუკმას ჩაიდებდეთ პირში დაფიქრდით, ნუთუ ეს ნამდვილად საუკეთესოა იქედან რაც შეგიძლიათ შესთავაზოთ ბავშვს. არ დაგავიწყდეთ, რომ ბავშვი რომელიც ახლა მუცელშია არ საჭიროებს ცალკე 2000კკალ დღეში. შესაბამისად ორმაგი სადილები და სამმაგი ვახშამებით მხოლოდ ზედმეტ წონასთან დაკავშირებულ პრობლემებს მიაღწევთ, მარილიანით და ტკბილით გადაჭარბება კი აისახება შეშუპებების სახით.

არც ღირს თავის „განებივრება“ ზამთრის მარწყვით, პომიდორით და სხვა ეგზოტიკური გასტრონომიული პროდუქტებით. ქიმიქატები ამ ბუნების და მეცნიერების საჩუქრებში მეტია ვიდრე ვიტამინები.

კიდევ ერთი კვებითი შეცდობაა – რძის პროდუქტების სიჭარბე. მათი სარგებლის მიუხედავად ყოველდღიური გადაჭარბებული დოზა იძლევა დიდ დატვირთვას თირკმელებზე, რომლებიც ამ პერიოდში ისედაც გაორმაგებული ტემპით მუშაობენ. რძის პროდუქტების შერჩევისას არ ჩართოთ სიაში რბილი ყველი: ბრი, კამამბერი, ფეტა და როქფორი, რადგანაც მათში შესაძებელია ლისტერია იმალებოდეს(მავნე ბაქრეტია). დაავადება, რომელსაც ლისტერია იწვევს საკმაოდ საშიშია მუცელში პატარასთვის. რაც შეეხება მაგარი ჯიშის ყველს ის შეგიძლიათ მშვიდათ მიირთვათ.

მეორე შეცდომა: უნდა შევისწავლო ყველა ინფორმაცია და ავირიდო ყველა სახის რისკი

სანამ ინტერნეტი ფართე მასებში მოხვდებოდა, მომავალი დედიკოები გაცილებით მშვიდათ ცხოვრობდნენ. ექიმი ქალთა კონსულტაციაში და სპეციალიზირებული ლიტერატურა იყვნენ გამოცდილი, ხელმისაწვდომად და რბილ ფორმაში გადმოცემული ინფორმაციის წყარო. დღეს ქსელი გვაწვდის საშინელებების ყოველდღიურ დოზას-მუცლის მოშლის საშიშროებებზე, ექიმების არაკომპეტენტურობაზე, წამლების ფალსიფიკაციაზე, შეცდომებზე ანალიზებში… მომავალი დედების არასტაბილური ფსიქიკისთვის ეს ძლიერი დარტყმაა. შედეგად-უამრავი ანალიზი გაკეთებული სხვადასხვა კლინიკებში, ცრემლები და უძილო ღამეები, შიში და უნდობლობა ექიმების და ყველაფრის მიმართ.

კოლექტიური ტვინიც არ არის ნაკლებად საშიში, ლაპარაკია ფორუმებზე რომლებშიც მიმდინარეობს საუბრები დიაგნოსტირება და მკურნალობაზე. წონაში იმატებ? იყიდე ჯადოსნური მცენარეული ჩაი N150 და დალიე! სოკო? თავისით გაგივლის, ან გაიკეთე გამორეცხვები სოდით და კეფირით. რჩევის მომცემი არაფრით რისკავს, ხოლო რჩევის გამთვალისწინებელი-ბევრით. გაცილებით უმჯობესი და უსაფრთხოა ექიმის შეცვლა თუ ის ნდობას არ იწვევს თქვენში, ვიდრე ჩაიტარო საკუთარ თავზე ექსპერიმენტები და დაკავდე თვითმკურნალობით.

მესამე შეცდომა: ჩაის და ყავის მაგივრად დალიო ბალახეული ნაყენები

ყველა ბალახი და მცენარე არაა ერთნაირად სასარგებლო. რაც უფრო ძლიერმოქმედია მცენარე, მით უფრო მეტი სიფრთხილე გვამრთებს მასთან. კარგად გადახედეთ ახალი შეძენილი მცენარეული ჩაის შემადგენლობას, რადგანაც არიც მცენარეები რომლებიც იწვევენ საშვილოსნოს შეკუმშვას, რაც ამ პერიოდში არა სასურველია.

სხვათაშორის ერთი ჭიქა ჩაი ან ყავა რძით ზიანს ნამდვილად არ მოგიტანთ.

მეოთხე შეცდომა:  თავი უნდა დაიზოგო

მეორე სართულამდე-ლიფტით, სამსახურამდე-მხოლოდ მანქანით, მეგობართან-ასე ორი წლის შემდეგ, რადგანაც ეხლა მხოლოდ სიმშვიდეა საჭირო. თმები არ შეიჭრა(ცრურწმენა), კინოთეატრი გამორიცხულია(გვერდზე მჯდომმა რომ დააცემინოს), საზოგადო ტრანსპორტი დავივიწყოთ(ვაი და ვიღაცამ ხელი გვკრას), სპორტი-გამორიცხული, სექსი-მითუმეტეს. ასეთი გაფრთხილებები(მითიური თმის შეჭრის გარდა) საჭიროა მხოლოდ მაშინ თუ არის სერიოზული საშიშროება ჯანმრთელობის მდგომარეობიდან გამომდინარე. სხვა დანარჩენ შემთხვევებში-ორსულობა ავადმყოფობა არაა, რომელიც საჭიროებს ოთხ კედელში ჯდომას. პირიქით ეს ყველაფერი აისახება ორსულის ხასიათზე და განწყობაზე. დადებითი ემოციები კი დედასაც სჭირდება არა ნაკლებ ვიდრე ვიტამინები.

მეხუთე შეცდომა: ვარჯიში, ვარჯიში და ისევ ვარჯიში

ნავარჯიშები კუნთები და კარგი ფიზიკური ფორმა-იოლი მშობიარობის საწინდარია. მხოლოდ იმ შემთხვევაში თუ ვარჯიშები შედის დაშვებულთა სიაში. ორსულობის ადრეულ პერიოდშიც თავი უნდა შეიკავოთ აერობიკისგან და ბელიდენსისგან, მუცლის კუნთების ვარჯიშისგან და ველოტრენაჟორისგან, განტელები 1კგ არ უნდა აღემატებოდენ და რასაკვირველია ტაბუ ადევს სპორტის იმ სახეობას, რომელშიც ხშირია ტრამვები-როლიკები, თხილამურები, ციგურები. ოპტიმალური ვარიანტია-სპეციალური იოგა ან ორსულთა გიმნასტიკა და ცურვა, რომელიც სასარგებლოა ფაქტიურად ორსულობის ბოლომდე და რასაკვირველია ფეხით სეირნობა სუფთა ჰაერზე.

მეექვსე შეცდომა: იმის მოლოდინი რომ ყველა გაიზიარებს შენს მდგომარეობას

ორსულობა-სასწაულია, ზღაპარი და არაჩვეულებრივი ამბავი პირველ რიგში თქვენთვის და თქვენი ახლობლებისთვის. მაგრამ არ ღირს იმის ფიქრი, რომ თქვენი უფროსობა სამსახურში, ახლობლები, კოლეგები, მაღაზიის გამყიდვლები და მძღოლები გზებზე გაიზიარებენ თქვენს აღფრთოვანებას და დაგითმობენ ადგილს, მოგილოცავენ და შეასრულებენ ყველა თქვენს კაპრიზს. გადაჭრბებული მოთხოვნები და მოლოდინი ხშრად ცრემლებით მთავრდება: როგორ შეეძლოთ ამ უხეშ და ხისტ ადამიანებს ასე?! თქვენ ხომ ასეთი მგრძნობიარე ხართ ეხლა!

არა უმეტესობა ადამიანებისა სულაც არ არიან ხისტები და ეგოისტურები, უბრალოდ მათთაც თავისი პრობლემები და განცდები აქვთ. და საერთოდაც ისინი ხშირად ვერ ხვდებიან, რომ ეხლა თქვენ იხუთებით, ვიწროდ ხართ, მოწყენილი ბრძანდებით და სულაც ჩაი გინდათ გემრიელი ორცხობილით. საუკეთესო პრინციპი ნერვების შენარჩუნებისთვის არის: გჭირდება დახმარება-სთხოვე და ნუ დაელოდები სანამ „ეს ეგოისტები“ თვითონ მიხვდებიან.

დატოვეთ კომენტარი

კომენტარები

მსგავსი სიახლეები

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button
Close