თბილისის მერის ინიციატივით „სითი პარკთან“ ხელშეკრულების გაწყვეტის შემდეგ მოქალაქეებისათვის არაფერი შეცვლილა. თუ ადრე, არასწორი პარკირების გამო მძღოლებს „სითი პარკი“ აჯარიმებდა და მათი მანქანის ევაკუაციას ახდენდა, ახლა, იგივე პროცედურებს თბილისის სატრანსპორტო კომპანია ახორციელებს, რომელსაც ოპოზიცია „კალა პარკად“ მოიხსენიებს. 
მართლაც, როგორც მოქალაქე ლევან გელაშვილი ამბობს, რა მნიშვნელობა აქვს ჩვენთვის, ვინ წაგვართმევს ფულს და ვინ დაგვაჯარიმებს – „სითი პარკი“ თუ ე.წ. „კალა პარკი“?
 
თუმცა, როგორც ჩანს, იმას, თუ ვინ გაუმწარებდა მძღოლებს ყოველდღიურობას, დიდი მნიშვნელობა ჰქონდა თბილისის მერისათვის, რის გამოც, კახა კალაძემ „სითი პარკს“ ხელშეკრულება შეუწყვიტა, თავისი ფავორიტი კომპანიით ჩაანაცვლა და ახლა, სასამართლო დავისათვის ემზადება, რომელსაც მერია, დიდი ალბათობით წააგებს და მილიონების გადახდა არა მას, არამედ ჩვენ – მოქალაქეებს მოგვიწევს, ბიუჯეტიდან.
 
შესაკრებთა გადანაცვლებით, ჯამი არ იცვლება
საქართველოს ტრანსპორტისა და გზების ასოციაციის თავმჯდომარე თვლის რომ მას შემდეგ, რაც მერიამ „სითი პარკი“ თბილისის სატრანსპორტო კომპანიით ჩაანაცვლა, სიტუაცია ზუსტად იგივე დარჩა. არც ჯამიმები შემცირებულა და არც წესები შეცვლილა. 
 
დავით მესხიშვილი: „სითი პარკის“ წასვლის შემდეგ ზუსტად იგივე მდგომარეობაა, როგორიც ადრე იყო. ფაქტია რომ ამ მიმართულებით მერია არაფერს აკეთებს. თუ რატომ ხდება ასე, მერს უნდა ჰკითხოთ“.
 
„პრესა.ჯი“ ეცადა ეკითხა თბილისის მერისათვის, თუ რატომ ვერ შეძლო მან პოზიტიური ცვლილებების განხორციელება პარკირების მიმართულებით, თუმცა, კახა კალაძეს, მას შემდეგ, რაც ივანიშვილის წყალობით თბილისის მერად აირჩიეს, ერთი თვისება გამოუმუშავდა: მხოლოდ ფავორიტ მედია-საშუალებებს ეკონტაქტება. 
 
სამაგიეროდ, გასაგებად აგვიხსნა „სითი პარკის“ იურისტმა დღეს არსებული მდგომარეობა და ისიც, თუ რატომ არ მოხდა ცვლილებები, ამ მიმართულებით. 
 
ნანუკა ავალიანი: „სითი პარკის“ გასვლის შემდეგ, თითქმის ოთხი თვე გავიდა და არაფერი შეცვლილა, ის მეთოდები რასაც კომპანია პარკირების მენეჯმენტის მიმართულებით ატარებდა, ჩვენი გამოგონილი არ იყო. ეს დამკვიდრებულია, როგორც ევროპულ, ასევე არაევროპულ ქვეყნებში.
ძალიან მარტივი პრინციპია, როდესაც ადამიანი არღვევს, ლოგიკურია, რომ სახელმწიფომ მას გარკვეული სანქცია დააკისროს. ამ შემთხვევაში „სითი პარკი“ იყო სანქციის მიმტანი სახელმწიფოდან დამრღვევ მოქალაქემდე. 
 
ამიტომ, ნაკლებად წარმოსადგენია, რომ დაჯარიმების ეს პრინციპი შეიცვალოს. თუმცა შესაძლებეელია გაკეთდეს გარკვეული შესწორებები პარკირების სფეროში. თუნდაც ის, რაც ჩვენს მიერვე იყო თავიდანვე შეთავაზებული – ეს ეხებოდა საათობრივ პარკირებას. 
 
თუმცა, მაშინდელი მერის გადაწყვეტილებით, საათობრივი პარკირება ჩანაცვლდა არსებული მოდელით. მოდელი შეიძლება შეიცვალოს, მაგრამ ის პრეტენზიები, რაც მოქალაქეებს ჰქონდათ დაჯარიმებასთან და მანქანის ევაკუაციასთან დაკავშირებით, ისევ იქნება, რადგან ამის შეცვლა და გაუქმება გამოიწვევს ქაოსს პარკირების მიმართულებით, რაც თავისთავად პრობლემებს შექმნის“.
 
კალაძე და კორუფცია
თბილისის საკრებულოს ოპოზიციონერი წევრები ფიქრობენ რომ კახა კალაძემ, „სითი პარკი“, ფავორიტი კომპანიით, კორუფციული მიზნებისათვის ჩაანაცვლა. 
 
მათი აზრით, თბილისის მერი, როგორც პარკირების, ისე სხვა მიმართულებით, სრულ არაკომპეტენტურობას ავლენს. 
 
სამაგიეროდ, კარგად ერკვევა ბიუჯეტის განიავებასა და იმაში, თუ როგორ დახარჯოს ჩვენი ფული რესტორნებსა და დელიკატესებში.
წყარო: presa.ge

დატოვეთ კომენტარი

კომენტარები