ამ სფეროში მთავარი სახელმძღვანელოების ავტორები ხაზგასმით აღნიშნავენ, რომ ფიზიკური დატვირთვის რეკომენდებული დონეები უსაფრთხოა თითქმის ყველა ადამიანისათვის, მათ შორის მათთვისაც, ვისაც უკვე აქვს გულსისხლძარღვთა რაიმე დაავადება. ის კატეგორიულად არ არის რეკომენდებული მხოლოდ მძიმე და ცუდად კონტროლირებადი დაავადებების და მდგომარეობის ფონზე. მაგალითად, მიოკარდის ინფარქტის გადატანიდან პირველი ორი დღის განმავლობაში და არასტაბილური სტენოკარდიის დროს.

ფიზიკური დატვირთვის დანარჩენი რისკები ყველა სხვა ადამიანისათვის სპორტულ ტრავმებშია, მაგალითად დაჭიმვასა და დაჟეჟვაში. თუმცა ტრავმების რისკის შემცირება შეიძლება ვარჯიშების შერჩევით ადამიანის ტიპისა და ინტენსივობის მიხედვით.

თუ თქვენ აპირებთ დაწყებას მსუბუქი და მარტივი ვარჯიშით სპეციალური ინვენტარის გარეშე (მაგალითად, სწრაფი სიარული, მსუბუქი სირბილი) თქვენ მას თავად დაგეგმავთ. თუ გსურთ უფრო რთული ვარჯიშებით დაწყება (მაგალითად ძალისმიერი ვარჯიშები სატრენაჟორო დარბაზში) სჯობს რამდენიმე შესავალი ვარჯიშის გავლა ინსტრუქტორთან ერთად, რაც დაგეხმარებათ უსაფრთხოების წესების ათვისებასა და ვარჯიშის დაბალანსებული სტრუქტურის შედგენაში.

imedinews

დატოვეთ კომენტარი

კომენტარები

Загрузка...