ელა ადამიანს საკუთარი მოსაზრება აქვს ამ სკითხთან დაკავშირებით, ზოგიერთი დახლებიდან პირდაპირ მწვანე ბანანს ყიდულობს, ზოგიც კი ყავისფერს. ჩვენ შევეცდებით დაგეხმაროთ სწორად აარჩიოთ ბანანი.
მწიფე ბანანი (ფოტოზე 4-7)
ბევრი დიეტოლოგი მიიჩნევს, რომ რაც უფრო მეტად ყავისფერი ლაქებითაა ბანანი დაფარული, ის ბევრად უფრო მეტ სიმსივნის საწიააღმდეგო თვისებებს ფლობს.
რაც უფრო მწიფდება ბანანი მის შემცველობაში იზრდება c ვიტამინის, B ვიტამინის და კალიუმის რაოდენობა. იაპონელები სწორედ ყავისფერ ბანანს თვლიან ყველაზე სასარგებლოდ. გარდა ამისა, გადამწიფებულ ბანანს თქვენი ორგანიზმი უფრო მარტივად ამუშავებს.
მკვახე ბანანი (ფოტოზე 1-3)
მკვახე ბანანსაც უამრავი სასარგებლო თვისება აქვს. მწიფე ბანანისგან გასნხვავებით აქ გვხვდება შაქრის დაბალი შემცველობა, პრობიოტიკური ბაქტერიების განსხვავებული გავრცელება, ეს კი თავისთავად მოქმედებს მსხვილი ნაწლავის მოქმედებაზე.
თუ თქვენ დიაბეტის პრობლემა გაქვთ მაშინ უპირატესობა მკვახე ბანანს უნდა მიანიჭოთ, თუმცა გაითვალისწინეთ, რომ მისი გადამუშავება შედარებით რთულია.
გარდ აამისა მწვანე ბანანს, მწიფესგან განსხვავებით შეუძლია უფრო სწრაფად გაგრძნობინოთ დანაყრება.

წყარო: news.vitube.ge

დატოვეთ კომენტარი

კომენტარები

Загрузка...