თბილი ლოგინიდან ადგომა ყველა ადამიანისთვის არასასიამოვნო და რთული მომენტია. განსაკუთრებით კი შემოდგომის ცივ, წვიმიან დღეებში კომფორტული საწოლის დათმობა თითქმის ყველას უჭირს. დილით ადრე ადგომას კი ბევრი უპირატესობა გააჩნია. ეს ჯანმრთელობისთვის სასარგებლოა, უფრო მობილიზებული იქნებით და თანაც დღის განმავლობაში მეტი საქმის გაკეთებას მოასწრებთ. ადამიანებს დილით ადრე ადგომა იმის გამო უჭირთ რომ გაღვიძებისას თავს მაინც დაღლილად გრძნობენ. ამასთან, მათ არ აქვთ საკმარისი მოტივაცია, რის გამოც ამ კომფორტულ მდგომარეობას უნდა დააღწიონ თავი.
რა უნდა გააკეთოთ რომ დილით ადრე ადგომა გაგიადვილდეთ?

საფეხურები

  1. 1ლანჩის დროს გაისეირნეთ.

    საერთოდ, შეეცადეთ გარეთ მეტი დრო გაატაროთ. ეს საშუალებას მოგცემთ ღამით კარგად გამოიძინოთ და დილით ადრე გაღვიძება ნაკლებად მტკივნეული იქნება.

  2. 2დილის ვარჯიშები საღამოს გააკეთეთ.

    განსაკუთრებით ზამთრის ცივ დღეებში. საღამოს ვარჯიშებიც საკმაოდ ეფექტურია.

  3. 3არ უყუროთ ტელევიზორს საღამოს 8 საათის შემდეგ.

    ტელევიზორის ლურჯი ნათება თრგუნავს მელატონინის წარმოებას და დაძინება გაგიჭირდებათ.

  4. 4აანთეთ არომატული სანთლები დაძინებამდე.

    ისინი დამამშვიდებელ ეთერზეთებს შეიცავენ, რომლებიც სწრაფად ჩაძინებაში და კარგად გამოძინებაში დაგეხმარებათ.

  5. 5საკუთარ თავს გემრიელ საუზმეს დაპირდით.

    ნუ შეჭამთ დაწოლის წინ. გაიღვიძეთ ადრეთ და გემრიელად ისაუზმეთ. ასე დილით უფრო მადიანად შეექცევით საჭმელს და დილის საუზმეც უფრო სასიამოვნო რიტუალი გახდება.

  6. 6როგორც კი ძილი მოგერევათ, დაწექით.

    არა უშავს, თუ 8-ზე ან 9-ზე მოგინდათ დაძინება. დამატებით რამდენიმე საათი ძილი ნამდვილად სასარგებლო იქნება თქვენი ორგანიზმისთვის.

  7. 7შეეცადეთ ყოველთვის ღია გქონდეთ საძინებლის ფანჯარა.

    ძილის დროს ბევრი კარბონ დიოქსიდი გამოიყოფა. ჯანსაღი ძილისთვის კი სუფთა ჰაერია საჭირო.

  8. 8დადეთ თქვენი მაღვიძარა საწოლიდან მოშორებით.

    თუ თქვენ ხმას გაიგებთ და გაგეღვიძებათ, შეგიძლიათ გვერდით ოთახშიც დადგათ.

  9. 9გაიღვიძეთ თქვენი საყვარელი მუსიკით.

    დაივიწყეთ მაღვიძარას უსიამოვნო ხმები, რომლებიც მოულოდნელად გაღვიძებთ და გული ცუდად გიხდებათ.

  10. 10თუ სასიამოვნო საქმე გექნებათ გასაკეთებელი, ადგომა უფრო გაგიადვილდებათ.

    ეს ყველაზე ბუნებრივი გზაა მარტივად ადრე გაღვიძებისთვის.

  11. 11თუ დილით ჯერ კიდევ ბნელა, სინათლე რაც შეიძლება სწრაფად აანთეთ.

    სიბნელეში მელატონინი გამოიყოფა, რომელიც ძილს გგვრით.

  12. 12საუზმემდე ერთი ჭიქა წყალი დალიეთ.

    ეს მარტივი და ეფექტური ხრიკია. ასე თქვენი საჭმლის მომნელებელი სისტემა საკვების მისაღებად მოემზადება.

  13. 13გააღეთ ფანჯარა და ღრმად შეისუნთქეთ.

    თუნდაც გარეთ ძალიან ციოდეს. ეს მთვლემარე მდგომარეობიდან გამოგიყვანთ და სისხლის მიმოქცევას გააუმჯობესებს.

წყარო: rogor.ge

დატოვეთ კომენტარი

კომენტარები

Загрузка...