კარგი განწყობა და ხალისი ბედნიერებისაკენ მიმავალი გზაა. იმისათვის , დეპრესიები და სტერესები თავიდან ავიცილოთ, სპეციალისტები გვირჩევენ:

_ შეამცირეთ ყავისა და სპირტიანი სასმელების მოხმარება. მათი დიდი რაოდენობით მიღება განწყობაზე ცუდად აისახება. სადილის ან ვახშმის შემდეგ ყურძნის წვენი მიირთვით, რომელიც კარგი მატონიზირებელია და ტონუსსაც შეგმატებთ.

_ ცნობილია, რომ ამინომჟავა ტროპტოფანი განწყობაზე დადებითად მოქმედებს. ამ ნივთიერებას დიდი რაოდენობით შეიცავს თევზეული, ფრინველის ხორცი, კვერცხი, კაკალი, ნუში, ხაჭო და ბანანი.

_ უარი არასოდეს თქვათ დილის გამამხნევებელ ვარჯიშზე,. საკუთარ თავს სულ რაღაც 10 წუთი დაუთმეთ და მთელი დღე ტონუსსშიც იქნებით და ხალისიანიც. სამსახურში მისვლისას კი კოლეგებთან წაიჭორავეთ და სამუსაოს შემდეგ შეუდექით.

_ დაიღალეთ და ამის გამო გუნება გაგიფუჭდათ? არ გაგიკვირდეთ, თუ ლიმონის ნაჭრის მირთმევით ან თუნდაც მხოლოდ დაყნისვით სიმხნევე დაგიბრუნდებათ და ხასიათიც გამოგისწორდებათ. საქმე ისაა, რომ ლიმონის ცედრაში შემავალ ეთერზეთს საოცარი მატონიზირებელი თვისება აქვს . საკმარისია, 1 წუთის განმავლობაში მისი არომატი ისუნთქოთ, რომ მზად იქნებით მთები გადააგოროთ.

დატოვეთ კომენტარი

კომენტარები

Загрузка...